بصو بقى
انا عملت اللى عليا وخلاص
مع انى حاسس انى غلط
بس ميضرش
ان شاء الله اللى خايف منه مش هيحصل
المهم انى عملت اللى طلبته شيمو
ولاغيت خاصيه رقابه التعليق
وانا من هنا
ارسل نداااااء الى كل مدون
حاطط الكلمه التأكيديه
وحياه ابوك شيلها

4 التعليقات:

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طيب مبارك بقى :)

27 نوفمبر 2008 في 6:54 م  

الله يبارك فيكى
الدور عليهم هما بقى يريحيونى
مش عارف انا حظى مع الكلمات دى دايما بتكون صعبه ليه
هو مع كلو كده ولا معايا انا بس

27 نوفمبر 2008 في 7:11 م  

أزال المؤلف هذا التعليق.

28 نوفمبر 2008 في 11:50 ص  

يا سلام يا الف مليون شكرا، متعرفش الخاصية دي كانت تقيلة علي قلبي قد اية..

بس في مشكلة، انا مش اعرف ازاي الغيلك الخاصية بتاعت الكلمات دي، ده لو كانت عندي اصلا لاني مش فاكرة عندي ولا اية، ياريت لو مش عندي قولي بس، يبقا عملت فيا ثواب...


نشكركم علي حسن تعاونكم....

30 نوفمبر 2008 في 4:18 م  

رسالة أحدث رسالة أقدم الصفحة الرئيسية