من رسوماتى

السلام عليكم
من البدايه يعنى مش عايز تريقه

محدش يقولى بقى بالزمه فى زهره على شكل قلب
اه ياعم فى
عايزه تشوفها ؟
طيب غمض عنيك
غمضت؟؟؟
تخيل بقى شكلها
ايه




بتقول مبتعرفش تتخيل !!!



يا دى النيله
طيب ركز مع عمو بطوط
وهو هيوريهالك









8 التعليقات:

أزال المؤلف هذا التعليق.

23 نوفمبر 2008 في 12:15 ص  

يا مشاء الله...
ايه الابداع ده بس يا أمير...
لا حلوة قوي بجد وخصوصا انك بتقول من رسوماتك، يعني اكيد كنت صغير..

بس قولي بيني وبينك
العم بطوط ده مشفوف ولا انت اللي راسمها...
شافف الرسمة ولا بايدك رسمتها..
اصلها هتفرق كتير لان مشاء الله مرسومة بالظبط...

الله ينور يا جميل..

23 نوفمبر 2008 في 3:22 م  

صحيح
ياريت يا استاذ أمير.طل صغنون كده.

ارحمنا وغير الخاصية الحلوة دي
مش تقلق مش هنرد رد ميناسبش المدونة..
نفسي اشوف ردي منور كده علي طول وقت ما انزلة.
هههههههههههههههههههههههه

23 نوفمبر 2008 في 4:24 م  

ههههههههههههه
تصدقى فعلا عندك حق يا دُرنا
معلش بقى
اعتبريها غلطه مطبعيه
وزى ما انتى قولتى بتحصل فى احسن العائلات
شرفتينى بتعليقك
وبنصحك متنتظريش

23 نوفمبر 2008 في 6:39 م  

هى من رسوماتى
بس بصراحه مش وانا صغير
انا راسمها من اسبوع تقريبا (ليه الاحراج ده يعنى )
وبينى وبينك كده














انا مش شافه
بس انا بحط الحاجه قدامى
وارسمها
وكمان هى مش مظبوطه اوى يعنى
لو تركزى فى الرجل
مش هتلاقيها مظبوطه

23 نوفمبر 2008 في 6:59 م  

بصراحه كده يا شيمو
انا حاططها رخامه بس مش اكتر
زى مانتو بترخمو عليا بالكلمه التأكيديه

23 نوفمبر 2008 في 7:02 م  

ايه دى رسمه جاهز وملونها يا حلاوه يا ولادههههههه اصلي ملونه زيها بزمناتي بس الفرق الورده الي ضيفه دي هههههههههههههههههههههه يلا مبروك الرسمه انشره في مكان عشان تلائي تشجيع اكتر

10 ديسمبر 2008 في 4:29 م  

أزال المؤلف هذا التعليق.

15 ديسمبر 2008 في 8:54 م  

رسالة أحدث رسالة أقدم الصفحة الرئيسية