هيييييه وصلنى تاج من دُرنا

انا اللى جيبت ده كلو لنفسى
انا ايه اللى خلانى اكتب البوست اللى فات اصلا
الله يسامحك يا دماغى

عادي يعني في المنتدى وهنا كمان
مش هنخلص باين من حكاية الاسئلة الرزلة دي
وانتوا عارفني مش بتوصى بالاسئلة بقى
فاكر الـ 3 مليون جنيه؟
كوييس انك لسه انتى فاكراهم(اعملى بيهم بقى وبلاش الاسئله المحرجه)

1- اسمك بالكامل
امير عبد الناصر حنفى طه محمد الليثى عبد الجليل الزمر(عايزه اسم كامل اكتر من كده)
2- سنك وتاريخ ميلادك
سنى 21 سنه و10 شهور و22 يوم(كنت نسيت وكتبتهم 11 شهر فى الموضوع)
تاريخ ميلادى
3/1/1987

3- محل ميلادك ومحل سكنك
محافظه الجيزه قريه ناهيا

4-تاريخ اصدار بطاقتك الشخصية
والله ما فاكر
والبطاقه فى الدرج ومكسل اطلعها
5- عدد افراد اسرتك و اسمائهم
6
1/بابا
2/ماما
3/اخويا
4/انا
5/اختى
6/اخويا

6- حالتك الاجتماعية (يعني عازب-متزوج-مطلق-ارمل-مرتبط-................)
عازب والحمد لله
7- نوعك (انا مجبتش حاجة من عندي دي بيانات البطاقة جاوب)
شاب

8- مؤهلك؟
لغايه دلوقتى جامعى
9- وظيفتك
مهندس بترول (من قبل ما اتخرج وانا شغال الشغله دى)
10-اخيرا وليس آخرا رقم البطاقة
والله ما فاكره ومعرفوش اصلا (وبردو البطاقه فى الدرج ولسه مكسل اطلعها)
1- لونك المفضل
الاسود و الاحمر

2- فاكهتك المفضلة
بصراحه مش عارف

3- اكلتك المفضلة
نفس الاجابه

4- الزي المفضل
قميص اسود وبنطلون اسود وجاكيت اسود(لو فى الشتا) وممكن البس جزمه سوده بردو بس انا بفضل الكوتشيات
5- البرنامج التلفزيوني المفضل
غالبا مش بتابع التليفزيون اصلا
6- موقعك المفضل
معنديش موقع ممكن اعتبره انه مفضل عندى بس بصراحه
اكتر موقع حبيته بجد
وبجد مدايق انى سايبه دلوقتى
صحبه نت

7- المدونة المفضلة
انا مش بتامع مدونات كتير
بس اكتر اتنين حاليا
مع نفسى
واخف دم

8- يومك المفضل
كان الخميس
واصبح الاحد (ازاى بقى معرفش)
9- مشروبك المفضل
هو فى احلى من الميه
10- أخيرا برضه وليس آخرا صديقك المفضل
انا
1- ايه نوع تليفونك المحمول
دمعه (بحبه علشان اسمه بس ) بس على فكره مافيش من النوع اللى معايا كتير فى مصر
2- ايه نوع العربية بتاعت العيلة (لو مفيش تحب تشتري عربية نوعها ايه؟)
هى العيله كلها هتركب عربيه واحده؟!!!!

3- ايه نوع الكتب اللي فتقراها؟
بحب كل روايات نبيل فاروق
وشويه اجاثا كريستى
وميكى ماوس وفلاش وتوم وجيرىوماجد

4- ايه نوع الناس اللي بتنجذب ليهم؟
امممممممممم
ايه السؤال الغلس ده
انا بنجذب للناس للى بتعجبنى طريقه تفكيرها
وانها بتحاول تعمل حاجه للناس وليها

5- ايه نوع الهدوم اللي بتشتريها (لازم تبقى ماركة ولا بتشتري على اي اساس؟)
انا مش مهتم اوى بنوع الماركه (يمكن معرفش ماركات اصلا )بس انا طالما اللبس عجبنى بشتريه

6- ايه نوع متصفح النت بتاعك؟ (انترنت اكسبلورير-فيرفوكس-اوبرا-..........)
والله ما اعرف بس هو مكتوب عليه انترنت اكسبلورير
8- ايه نوع ايميلك؟(ياهو-هوت-اسكاي بي-مكتوب-جي ميل-..............)
واحد ياهو
اربعه هوت
واحد اسكاى بى
واحد جي ميل
9- ايه نوع سماعات الكمبيوتر بتاعك؟
ريحى نفسك ومتسئليش فى اى حاجه من الكبيوتر علشان معرفهاش

10- أخيرا كذلك وليس آخرا ايه نوع الحياة اللي تحب تعيشها؟
مش فاهم سؤالك كويس
بس انا بحب الحياه عموما
مش عارف ليه

1- مين اكتر حد بتستأمنه على اسرارك؟
نفسى
2- مين اكتر حد بترتاح معاه في الكلام؟
ربنا سبحانه وتعالى
ثم نفسى
3- مين اكتر حد بتحب تسمعه وهو بيتكلم؟
ضميرى
4- مين مغنيك المفضل؟
معنديش مطرب مفضل
انا بحب نوع معين من الاغانى
مهما كان اللى بيغنيه
لأن اللى بيهمنى
كلمات الاغنيه
مش الاغنيه نفسها
5- مين قدوتك في الحياة؟
علشان متفلسفش واقولك الرسول صلى الله عليه وسلم(وده طبعا قدوه للعالم كله)
انا لغايه دلوقتى مش لاقى حد اعتبره قدوه ليا
6- مين ممثلك المفضل؟
قولت انى مش بتابع التليفزيون بس ممكن يكون كريم عبد العزيز ومصطفى شعبان واحمد السقا وتوم كروز وارنولد (امال لو بتابع كنت قولت كام واحد
7- مين بتحس معاه بالسعادة الغامرة
معتقدش انى حسيت بالكلمه دى قبل كده (محدش يربط اسم الفتى الحزين بأجابه دى)

8- مين اللي زعله بيأثر فيك قوي؟
والدتى واختى

9- مين اللي بتتمنى تسمع صوته حالا؟(تسمعه بيتكلم يعني مش بيغني)
بلاش اقول احسن
10- أخيرا وآخرا مين اللي اثر في حياتك تأثير متقدرش تنساه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والدتى تأثير ايجابى
استاذى العالم الكبير فاروق الباز ايجابى بردو
والدى تأثير سلبى وايجابى فى نفس الوقت

هنيالك التاج وربنا معاك

انتى مش ملاحظه ان العيد قرب

يعنى المفروض تكون الهديه حتة لحمه (مش هقولك خروف اهو)

مش تاج


ان شاء الله لو في اسئلة تانية هبعتلك واجب كمان
ان شاء الله مش هيكون فى تانى (انا عايز راحتك بس)
متنساش بقى خد الاسئلة دي كوبي
خدتها كوبى
وبيست في رسالة جديدة
وبيستها فى رساله جديده
عندك
مهى لازم تكون عندى (هو انا ينفع اعملها فى مكان تانى)
ورد عليها
ورديت عليها كمان
وانشرها
وهنشرها اهو

5 التعليقات:

أزال المؤلف هذا التعليق.

25 نوفمبر 2008 في 10:48 م  

انتى مبتعرفيش تقرأى الارقام ولا ايه
ولا السنه بتبدأ عندك بمارس على طووووول

اكتبهلك باللغه العربيه علشان تفهميها
انا من مواليد الثالث من يناير
ـــــــــــ

ازاى اشتغل مهندس من غير ما تخرج دى بقى قصه تانيه مش لازم تعرفيها
ــــــــــــــ
وبالنسبه للزى انا بفضل الاسود
بس مش معنى كده انى على طول لابس اسود فى اسود بالعكس
انا نادر اصلا لو لبست اسود
لكن انا بفضله
ـــــــــــــــــ
اما صحبه نت
بصراحه مش مرتاح للناس اللى فيه دلوقتى خالص
ــــــــــ
هو اه يوم الاجازه
لكن مش ده السبب اللى بحبه علشانه
ـــــــــــــــــــ
هى مش مسئله انى دايما ماشى لوحدى
انا ليا اصحاب
اصحاب كتير جدا
لكن انا مش اجتماعى
يعنى مش متداخل اوى مع الناس
طيب هقولك حاجه ممكن تستغربى منها
انا فى ناس كانو جيرانى وميعرفوش شكلى اصلا
ــــــــــــــــــــ
انا مقصدش الف بالسؤال
بس انتى اللى موضحتيش عايزه مين بسؤالك
على العموم انا زى ما زكرت فى البوست اللى فات
انا معظم الوقت ساكت
يعنى مش بتكلم مع حد
ـــــــــــــــــــــ
بصى
انا بحب المغامره
ومتفائل لآبعد الحدود
وعلى الرغم من ان اسمى الفتى الحزين
وبعض كتاباتى يغلب عليها الطابع الحزين
فأنا بجد
مش كئيب خااالص
وبضحك عادى زى الناس
وفى ملاحظه مره قالهالى احد اصدقائى
قالى ((((انت عندك حس فكاهى كويس لكن انت معظم وقتك بتكون ساكت او سرحان فى حاجه علشان كده الناس واخدين عنك فكره انك مكتئب))))


يا ترى لسه فى واجبات تانى ؟؟؟؟؟

27 نوفمبر 2008 في 6:03 م  

إيه ده انت فهمت رد إيناس أمال انا مفهمتوش ليييييييييييه؟

يلا عموماً مبارك عالتاج وتعيش وتاخد غيرها ههههههههه

27 نوفمبر 2008 في 6:58 م  

ههههههههههههههههه
هى زى مانا ما فهمت انها بتعلق لى الاسئله بترتيب ارقامهم
وعقبالك عندك انتى كمان

27 نوفمبر 2008 في 8:34 م  

"هى مش مسئله انى دايما ماشى لوحدى
انا ليا اصحاب
اصحاب كتير جدا
لكن انا مش اجتماعى
يعنى مش متداخل اوى مع الناس
طيب هقولك حاجه ممكن تستغربى منها
انا فى ناس كانو جيرانى وميعرفوش شكلى اصلا
ــــــــــــــــــــ
انا مقصدش الف بالسؤال
بس انتى اللى موضحتيش عايزه مين بسؤالك
على العموم انا زى ما زكرت فى البوست اللى فات
انا معظم الوقت ساكت
يعنى مش بتكلم مع حد
ـــــــــــــــــــــ
بصى
انا بحب المغامره
ومتفائل لآبعد الحدود
وعلى الرغم من ان اسمى الفتى الحزين
وبعض كتاباتى يغلب عليها الطابع الحزين
فأنا بجد
مش كئيب خااالص
وبضحك عادى زى الناس
وفى ملاحظه مره قالهالى احد اصدقائى
قالى ((((انت عندك حس فكاهى كويس لكن انت معظم وقتك بتكون ساكت او سرحان فى حاجه علشان كده الناس واخدين عنك فكره انك مكتئب)))) "

ده كلامك ونضيف علية كمان التدوينة والرد علي التدوينة اللي فاتت، اللي كنت بتعرفنا فية علي نفسك، احب اقولك، من غير اي زعل يعني...

اية كمية التناقض ده...

تفألو باليخر تجدو...............
حتي لو كنت متفأل، غير اسمك خلية كلة تفأل ربنا يكرمك..

30 نوفمبر 2008 في 4:27 م  

رسالة أحدث رسالة أقدم الصفحة الرئيسية