جنون

انا مجنون!!!!
دى بدايه ..؟ولا ايه ...؟مش عارف!!
بس على ما اظن ان الجنون شىء جميل
كنت مريح دماغك وعايش تبقى مجنون
تسكت متتكلمش تبقى مجنون
تتكلم تبقى مجنون
نظريه العالم اصبحت لهو
من يبحث عن المال وعن العمل المادى
دون الرجوع الى اى كان هذا العمل يمثل نوعيا روحا من الثقافه
او به حتى القليل من الفن
لكن اصبحت الحياه عباره عن وظيفه
وانا لست اهوى الميرى
وعلى راى المثل ان فاتك الميرى اتمرمغ فى ترابه
لكنى ضد المثل والفكره كلها
لانى بحب الجنون والفن
اه ممكن اكون غبى
اه ممكن اكون مش بفهم حاجه فى حياتى
لكنى بعمل الى انا عايزه فى اى وقت
دون التقيد بحكم الوقت والزمن
لكنى مش بجرح حد
بيتقال عليا مجنون انا موافق
انا مجنون مجنون
وجنونى ده اختيارى
بصرخ بعلو صوتى
امتى يطلع نهارى
بحب اطنطت زى الاطفال
لانى لازلت طفل
اعيش بدماغى
حينما اكون مع اصدقائى انسى همومى ومشاكلى
لا اعرف لماذه اريد اكون جمعيه لمافيا الجنون
تعبث
تلهو
لكنها فى الاخر لها نشاطها
وهو حب الناس
اانت مجنون ؟
ارجو ان تجاوب ولا تخف
فالجنون ليس شىء مرغوب فيه
لكنه ليس حرام

4 التعليقات:

آه مجنونة انا هخاف ولا إيه هههههههه
حلو البوست وبالعكس الجنون مش غير مرغوب فيه ده بيبقى مطلوب أحياناً في بعض الظروف والمواقف

18 فبراير 2009 في 11:50 م  

ههههههههههههههه
طول عمرك مجنونه يا رضوى
حتى قلبك مجنون (وش بيغمز)
منورانى دايما

19 فبراير 2009 في 8:46 م  

هو الدخول للكبار فقط ههههه انا صغننه ودخلت دى صنف بعرضهولك من جنون النساء بس كلامك بجد حلو يا امير لانوا الجنون باه بنحتاجه بامور كتيره عشان نستخبا من حجات اكبر الله يسترنا تقبل مروري

22 فبراير 2009 في 11:40 ص  

كل سنه وانت طيب رمضان كريم

25 أغسطس 2009 في 1:04 م  

رسالة أقدم الصفحة الرئيسية